KOZA ROHATÁ




Nedeľa plná zábavy! Ale pekne po poriadku, téma "darčeky"  je čoraz aktuálnejšia, tentoraz som na interne hľadala niečo kreatívne zo slovenskej, či českej produkcie pre naše dievčence a hľa, našla som hneď niekoľko skvelých tipov. Najskôr vám chcem predstaviť úžasné a vtipné papierové hračky, vankúšiky od BALLU

Napr. pre malé parádnice bábika Coco Chanel. Není ošklivých žen; jsou jen ženy, které se neumějí udělat krásnými.


Ak sa vám steny v detskej izbičke zdajú málo farebné, môžte ich oživiť ilustráciami víl, sovičiek, či zvedavých vrabcov od Katarina Ilkovic.


Alebo dáte prednosť poetickým autorským grafikám? Nájdete ich pod Bel Ami. Neviem si pomôcť, ale táto mi pripomína ovčie kiahne :)




Pod značkou Jou Jou nájdete krásne a edukatívne hračky z prírodných materiálov ako drevo a papier. Už sa neviem dočkať, snáď dievčence počúvali...

  

Táto ekologická polička, ktorú ponúka UNLIMITED DESIGN nemá chybu, jááj neviem či sme až tak veľmi počúvali, aj mňa by potešila. Ďalšie skvelé inšpirácie nájdete na stránke DecorPlay.



Lov na internete sa skončil. Po obede sme sa s Mínou vybrali do mesta za "Kozou rohatou", niečo vo vzduchu sľubovalo skvelé popoludnie, Mínka bola veľmi natešená už v električke, najradšej by vystúpila o zastávku skôr, len aby sme sa už priblížili k divadlu. Cestou sme míňali obchodík Twigi na Klariskej 7, kde som si ja kúpila originálnu šálku a Mínka túto krásnu topánku. Naozaj skvelá vec, neviem či je to tými výraznými farbami, ale Mína sa za krátku chvíľu naučila robiť uzlíky, a má aj mnohé ďalšie využitia, skúste hádať :)




To najlepšie nakoniec, pred Mestským divadlom P. O. Hviezdoslava sme stretli naše kamarátky Nelku s jej maminou Bajou a už sme si napäté a netrpezlivé sadali do druhej rady. Dočkali sme sa a bola to veru parádna rozprávka, plná chytľavých pesničiek, milého humoru a krásnych posolstiev, až som sa zasa na chvíľu cítila ako malé dieťa. 

V rozprávke - tam všetko, 
čo sa stane je vždy naozaj.
V rozprávke - len zavri oči,
 usmej sa a vymýšľaj.
Na svete je dobra málo
do rozprávky sa nám skrylo...

 


Komentáre

the BEST