abstraktnÁ TvoRbA _ recYklácia



Alebo ak sa vám stratí špongia na umývanie riadu, či recyklácia podľa Mínky... Vodové  farby milujeme, momentálne zažívajú obrovský boom, niekedy sú bambuľky nezastaviteľne, aj dnes dookola opakovali farby, farby, chceme maľovať, úplne nadšená som nebola, na sporáku som mala niečo rozvarené, ale nedali sa odhovoriť. Začalo sa to celkom nevinne


.samozrejme papier malým slečnám nestačí


Mína maľovala dom, preliezačku, slnko, oblohu Amelie sa venovala abstraktnejšej tvorbe. Zrazu sa Mínka rozhodla, že potrebuje iný papier, nožnice, lepidlo a ešte niečo hľadala. Keďže som sa viac venovala vareniu, ani som si nevšimla, že mi zmizla aj žinka na riad a tu je výsledok, z ktorého som bola mimochodom milo prekvapená.

.recYkLácia alebo o krEatívnej MiNke!




 

Komentáre

the BEST