365 vecí z papiera a lepenky






Môj najnovší objav kniha 365 vecí z papiera a lepenky, vrelé odporúčam! Zatiaľ sme podľa tejto kreatívnej knihy tvoriť nestihli, ale to len preto, že dievčatá chceli robiť všetko naraz.  Nakoniec nám stačilo spoločné čítanie a hlavne prezeranie pútavých, farebných obrázkov, plných fantázie.  Úplne ma dostali  recyklované myšky z lepenky/toaletnej rolky, sú nádherné a to ja myši nemusím.  Brána našej škôlky sa zatvára už zajtra, na tvorenie blogu budem mať cez prázdniny ešte menej času ako do teraz, ale v tejto knihe nájdete kopec úžasných nápadov, ktorými si môžete s detičkami spestriť letné večery nielen doma, ale aj na dovolenke. Nápady si dofoťte  do mobilu, hlavne nezabudnite pribaliť nožnice, lepidlo, nejaké farebné papiere; o zábavu určite  núdza nebude! Ak sa vám bude chcieť, kľudne pridajte vaše výtvory na moju FB stránku.



Korálky milujeme, už teraz som zvedavá ako nám to pôjde s ich tvorbou!

 Sliepky parádnice, alebo parádne sliepky!


Na záver vás zdravia aj opice z našej police, želajú sa krásne a pestrofarebné prázdniny :)
Knihu 365 vecí z papiera a lepenky kúpite aj tu tu tu






Komentáre

the BEST