inasi & KABELLA




Ach tie KABELKY!  Zhruba po roku sa k nim vraciam,  ktovie kedy mi táto úžasná myšlienka napadla, ale trvalo mi to nejaký ten týždeň, mesiac, kým som sa odhodlala. Tentokrát prichádzam s kabelkami v háčkovanej podobe, pod značkou odvodenou z názvu môjho blogu. 

inasi je nová módna značka. Má jednoduchý, čistý štýl, inokedy zase až vyšperkovaný. V mojej ponuke nájdete jedinečné kúsky, ktoré majú svoje príbehy. Prichádzajú, lebo dozrel ich čas. Sú vyrábané v pokojnej atmosfére a ručne. Moja tvorba je inšpirovaná urban chic štýlom, ale aj slovenskou ľudovou tradíciou. Produkty, ktoré postupne nájdete v mojej ponuke nie sú bežne dostupné, sú vyrábané s láskou, väčšinou len po jednom kuse.

V prvej sérii nájdete tri menšie listové kabelky, vo farbách jesene  i n a s i.


.kabelka v procese tvorby, kabelka je podšitá autorskou látkou.


.druhá, menšia listová kabelka, alebo nesesér! Zapínanie na zips, je podšitá bavlnenou látkou.

.posledná a najväčšia z tejto jesennej série listových kabeliek  :)
jednoducho. inasi. KABELLA.






Komentáre

the BEST