VIANOČNÉ OZDOBY






Vyrobte si spolu s nami originálne a mäkučké vianočné ozdoby. Tieto naše vznikli spontánne, v rámci kreslenia, keď si M. odrazu vystrihla a namaľovala papierové ozdoby na stromček. Napadlo mi, že by sme mohli tieto motívy preniesť na látku a ušiť vianočné ozdoby na stromček.

Najskôr si dievčatá z bavlnenej látky vystrihli tvar stromčekov  (s mojou pomocou), potom fixkami na textil látku pomaľovali, následne som vyzdobené kúsky látky zošila na šijacom stoji a prišla časť veľmi zábavná, keď si zošité stromčeky mohli vyplniť dutým vláknom :) spodnú časť som zošila už len ručne a paráda už visí nad oknom v detskej izbe.




.vymaľované kúsky látky, je dobré ak sa látka prežehlí, aby sa kresba zafixovala...

.dievčatá si stromčeky šikovne vyplnili dutým vláknom

.nakoniec som už len ručne zašila aj spodnú časť stromčekov 


Stromček zvykneme zdobiť až tesne pred Vianocami, naše nové ozdoby už visia nad oknom v izbičke :)


Želám vám krásny a pokojný advent.






Komentáre

  1. Paráda! A já jsem pořád přemýšlela, co provést s našimi fixami na textil dřív než vyschnou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och, vyborny napad :) Fixy na textil doma veru mame! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len do toho, nech si maľujú, u nás sú akékoľvek fixky veľmi obľúbené a kontakt s textilom im dáva zasa iný rozmer ;) prvú noc dokonca spali s ich stromčekmi :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

the BEST