Gélové voskové farbičky a maliarsky blok. Anna a Elsa.




V skupine Klub farebných prstov - tvorenie s deťmi, zamerané na proces sme sa dohodli, že vyskúšame pomôcky na tvorenie, ktoré aktuálne ponúka Lidl.

Dnes ráno sa dievčatá veľmi akčne pustili do maľovania Anny a Elsy a skúšania gélových voskových farbičiek, sú skutočne brilantné! Mimoriadne mäkká náplň umožňuje plynulý ťah farbičkami, aj veľmi jemné prechody pri tieňovaní, deti s ľahkosťou a veľkým zapálením vyfarbovali aj väčšie plochy.

Jedinou nevýhodou je, že si treba dávať pozor a radšej stôl a okolie dobre poprekrývať, ja som sa snažila hneď všetko poodkladať, kresbičky sme odložili do euro-obalov. Zatiaľ som neobjavila účinný fixatív, skúšali sme lak na vlasy, ale nemôžem odporúčať. Ak máte niekto nápad ako kresbičky zafixovať, aby sa nerozmazávali, budem rada ak sa podelíte o vaše skúsenosti.

Farbičky sú riediteľné aj vodou, preto sme ako podklad použili maliarske bloky z maliarskeho plátna, ale akosi som na to pozabudla, takže vodu a kontakt s papierom vyskúšame až najbližšie!




Tu sa už čmára :) Prišla búrka!

Ako som spomínala už vyššie, že je potrebné dávať pozor hlavne na menšie deti, 
farbičky zanechávajú mastnú stopu, ktorá sa z nábytku ťažšie odstraňuje.
Druhý proces maľovania som nestíhala fotiť, pridávam aspoň hotové dielko.




 

Komentáre

the BEST