step by step






Začalo sa to takto...
V izbičke som s Mínou upratovala porozhadzované lego. „Niekto“ zničil našu pekne vybudovanú ulicu, aj farmu pre zvieratká. Amelie nám mala tiež pomôcť s upratovaním. Keď konečne dobehla z kuchyne, spievala si: „Keby móóóóój, keby móóóóój...“ Nechápavo som ju pobádala, aby nám pomohla, ale malá speváčka v tom mala jasno. „Mamiiií póóď kuchyne!“ Až tam som pochopila. Z rádia sa potichu šírili tóny skladby „Keby, keby si bol môj“... žeby ďalšia obľúbená? Jasná vec!  Už sa na mňa škriabala a chcela tancovať. Nakoniec nahádzala zopár lego kociek do krabice a pri odkladaní naďabila na kreslenie podľa predlohy. Po chvíli sa zasa ozvalo: „Mamiiií póóď kuchyne!“ Ale to už nás Mína voviedla do čarovného sveta morských víl, motýľov, vážiek, medzi kvitnúce lekná a pribudol aj domček a kamarátka Emka s balónmi. 




Amelie sa rozhodla pre domček, vtáky, kvetinky. Motýlika som jej musela trochu predkresliť, "mamiiií prosíííím" a pokúsila sa nakresliť aj dievčatko.






Komentáre

the BEST